8 timmar och 5800 tecken senare

Jag närmar mig målet på 10 000 tecken, men jag har noll disposition! Jag har skrivit om här och där, och nästan upp och ner (om det hade gått). Detta innebär att jag måste omstrukturera och skriva om och knåpa. Tur man lärde sig klippa och klistra när man var liten...
8 timmar är avverkade vilket innebär att det är 16 timmar kvar. Min nödproviant är slut för länge sedan. Man blir hungrig av hemtentor!

Lunchen med Malin och Isabelle var givande. Att diskutera med varandra är mycket enklare än att få ner det på papper. Man får lite respons då. Nu är det som att tala med en vägg...

Jag vet vad jag tycker i varje fall och har en slutpoäng. Nu måste jag bara komma till slutet någon gång!

Bara 16 timmar kvar....

Kommentarer
Postat av: Fanny

Kom igen, kämpa på gumman!



Kram

2009-04-27 @ 20:16:47
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0