Vilket tjorv!

Förra ägaren ringde och sa att han skulle komma med fästet tidigare än han hade tänkt och jag skyndade mig att ringa hit mamma och Reidar. Men sedan visade det sig att fästet inte alls passade till min projektor, så jag ringde till mamma och avstyrde besöket. Jag började söka på nätet efter stativ och fick upp hutlösa priser. Dustin säljer en som passar till min projektor för mer än det dubbla som jag får i studiebidrag!! Tur att pappa inte svarade, för tänk vilken överraskning han hade fått då! Men mamma ringde upp igen och sa att Reidar hade hittat ett stativ som bara kostar 150 :- och PASSAR till min projektor.

Nu verkar turen vända för mig. Vågar inte säga när, men inom snar framtid kan jag äntligen se TV! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0