Vajan

Det var riktigt trevligt ikväll. Vi grillade korv med bröd och åt goda potatissallader och till det så dracks det så klart vin. Lite lullig blev man väl alltid, men det hör ju som till.

Blev ändå en tidig kväll och jag var hemma kring kvar i nio. Ska faktiskt strax krypa i säng, men först läsa klart boken som jag fruktat mest av allt med T1 - "An Introduction To The European Conventions On Human Rights".
Fast med handen på hjärtat fattar jag egentligen ingenting, men det är tydligen så det ska vara också. Imorgon blir det plugg från och med 9.00 på Eko och sedan föreläsning på eftermiddagen.

Jag ska även ta tag i mitt tränande. Isabelle pushade på mig så vi ska gå tillsammans, på Friskis & Svettis så klart! Kul, kul, kul! Ska förbi där imorgon och ordna med gymkort så jag kan börja träna på en gång.

Nä, nu väntar sängen på mig..


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag saknar min Isabell som pushade mig!! :D

2008-09-18 @ 07:58:28
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0