Trevlig kväll

Har haft det himla trevligt ikväll. Ida kom förbi och vi surrade en massa och sedan gick vi och hämtade ut mitt paket från H&M och köpte kladdkaka på ICA som vi smaskade i oss när vi kom hem. Sedan en massa mer prat. Alltid lika trevligt!
Har bestämt oss för att se Patrik 1,5 på bio tillsammans så nu ska vi ta tag i den saken!

Nu har jag duschat och sitter och dricker en kopp varm choklad här framför datorn. För omväxlingens skull spelar jag Lugna Favoriter på radio och har det riktigt mysigt. Tänker faktiskt hoppa i säng nu och lägga mig och läsa en stund innan jag somnar. Har föreläsning 08.15 imorgon och av erfarenhet vet jag att jag måste få ordentligt med sömn innan om jag ska hålla mig engagerad hela tiden.

Så, godnatt!

Kommentarer
Postat av: ÅM

Maria och Lovisa =)

2008-09-17 @ 11:16:07
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Maria

Patrik 1,5 såg jag ju som teater för många år sen, den va kanonbra, hoppas filmen är lika bra! Kram på dig!

2008-09-17 @ 14:46:17
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0