Snabb dag

Sådär ja, nu har jag varit på föreläsning, hunnit springa på stan en sväng, mötte upp Ida där och därefter traskade vi hem till mig. Vi mumsade på resterna av kladdkaka sedan igår och bara gjorde ingenting. Himla mysigt att få sällskap emellanåt! Klockan är redan 20 i fyra och det märks att tiden går fort när man har roligt!

Nu ska jag renskriva anteckningarna från föreläsningen och sedan läsa lite. Sedan ikväll ska jag på Vajans reccegrillning. På med långkalsonger för det är kallt ute och vi ska ju grilla och mysa. Egentligen skulle jag mest av allt bara vara hemma och ligga i soffan hela kvällen, men jag tror det kommer bli himla kul så det är bara att klä på sig och pallra sig dit kl 6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0