Oteknisk

Ja, ja, ja - det är bara att inse att jag är oteknisk. Jag får inte de bakre högtalarna att fungera.. Men så lätt är det inte när jag inte vet om jag har skarvat rätt heller. Jag skulle ju kunna använda högtalarna ändå, men han som ägde lägenheten tidigare har dragit sladdar som inte syns ända bak till de högtalarna och det är så snyggt att man slipper se sladdar här och där för det är det fulaste jag vet! Så jag tänker också ha så eftersom allt är klart, men då måste jag ju alltså skarva och det är där problemet är.

På instruktionen om hur man använder sockerbiten så står det: "Gör det själv ENDAST om du säkert vet hur det skall utföras. Felaktig montering kan medföra livsfara och brandrisk."

Så jag tror jag låter det vara tills någon kunnig person kliver in genom min dörr.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tur att du är duktig på andra saker, men du fixae det nog tillslut.

Kram

2008-09-15 @ 16:35:37
URL: http://adnill.blogg.se/
Postat av: Mor

Slå en pling till min HG ;-)

2008-09-15 @ 16:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0