MSN

Åh, jag har ju glömt bort mitt lösenord till min hotmail och nu kan jag inte logga in på MSN. När jag trycker på knappen "Glömt lösenordet?" och klickar mig vidare så säger den tillslut att instruktioner har hamnat i inkorgen på min hotmailadress. MEN JAG TAR MIG JU INTE IN!!!!!

Hur fan har de tänkt det? Jag kan inte logga in och instruktioner skickas till mailen som jag inte kan logga in på. Hmm... Någon som vet hur man gör? Annars får jag väl skapa ett nytt konto och lägga till ALLA mina fina vänner jag har där istället..

Kommentarer
Postat av: isa

[email protected] är jag...



Känner med dig.Samma känsla som nä min mobil radera adressboken gissar jag ;0)

2008-09-12 @ 17:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0