Härlig måndag

Gräddade plättar till middag och det var supergott tillsammans med glass och hjortonsylt. Sedan blev det plugg och mitt i alltihopa fick jag besök av Ida. Vi surrade som vanligt och gick sedan ut på en promenad. Besökte Jontes och betalade biljetten till balen och sedan traskade vi vidare mot Friskis&Svettis och jag köpte träningskort där. Så, nu är det bara att börja träna! På hemvägen ringde jag bästa Johanna. Alltid lika trevligt.

Sedan har jag läst om EU:s konstitution resten av kvällen och nu tänker jag göra mig i ordning för sängen. Upp halv 8 imorgon och äta frukost och sedan plugga.

Nä, god natt nu!

Kommentarer
Postat av: Fanny

gott med plättar!! :D

2008-09-23 @ 07:59:39
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0