Första dagen

Vi hade introduktionsföreläsning på morgonen där vi blev informerade om vad som ska hända denna termin och lite annat. Nu har vi blivit indelade i grupper och jag tillhör grupp 6 som i huvudsak kommer ha föreläsningar och seminarium mellan 10-12. Toppen, för det var mitt förstahandsval. Så imorgon är första lektionen kl 10.15 på Gamla Torget.

Sedan har jag sprungit en sväng på stan. Köpte lite kläder på H&M, den sista boken som fattades i högen av all kurslitteratur och överstrykningspennor. Sedan la jag mig i soffan och läste lite tills jag somnade. Nu är jag fit for fight igen och väntar på att maten ska bli klar. Värsta gourmé-middagen - fiskbullar och potatis.

Ikväll ska jag fortsätta ta mig an lite böcker så jag får mig en liten inblick det hela.

På Accent såg jag för övrigt en snygg väska som jag absolut vill ha. Dock gick den på 1799:-, men den skulle jag kunna använda resten av livet, för det är en portfölj. Sjukt snygg! Jag vill ha! Tänk att bära runt lagboken i den... En väska måste jag i varje fall ha och den måste vara rymlig, men det återstår att se vilken det blir i slutändan. Har hittills bara hittat portföljen och en annan väska, men den var brun, så det blir ingenting av det. I like it black!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0