För trött

Jag somnade säkert inte förrän efter ett igår även fast jag la mig kl tio. Låg och vände och vred mig i sängen och kunde absolut inte sova. Självklart tog jag mig inte upp ur sängen idag i tid till föreläsningen utan jag försov mig. Tur det går en föreläsning kl 10.15-12 också, så jag får väl hoppa på den. Jag hade ju helst av allt velat göra bort det nu på morgonen, fast jag kan ju inte göra något åt saken.

Nu är jag faktiskt rätt pigg ändå, men det är ju nu det. Föreläsningen har ju redan börjat. Funderade ett tag på att gå på slutet av den här föreläsningen och sedan början på nästa, men sedan insåg jag att då kanske jag missar något.. Så jag får bita i sura äpplet och gå senare. Fan Lina. Klantigt!

Nu ska jag äta frukost, plugga lite och sedan göra mig färdig för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0