BJ

Nu ni har jag invigt Birjerjarl. Himla kul och trevligt! Fast det var inte så stort som jag hade trott och det var nästan för mycket folk.

Förfesten hos Carro var kul! Helt plötsligt kliver Hannes, en kille i min basgrupp, in. Lite paff blev jag, men gud så kul! En cykeltur in till stan, men jag, Anna och Anna svängde förbi på Orvars och shottade först och sedan tågade vi vidare mot BJ och dansade natten lång.

Bilder

Anna och Sofie
 

Lotta
         

Söta Anna
 

Bästa Hannes


Carro och Carro


Hannes och Johan


Fina tjejer














Hannes har lärt mig dricka öl. Jag drack 3 igår! Det blir liksom bara godare och godare.

Kommentarer
Postat av: Mor

Undrar bara vad som fanns uppe i taket....???!!!

2008-09-27 @ 22:57:04
Postat av: Ida

Roligt med lite bilder, äntligen :) Hoppas du har en bra helg, verkar ju så iaf!

2008-09-28 @ 00:01:50
URL: http://idaform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0