Awake

Tanken var att jag skulle hyra en lättsam film, men när jag stod och valde i hyllan kunde jag inte hejda mig från Awake. Sevärd om man klarar av den typen av filmer. Jag som har lite svårt för blod och sjukhusmiljö fick blunda ett antal gånger och jag kände paniken i kroppen. Då önskade jag att jag hade hyrt en lättsammare film. Har någon något tips rent allmänt? Jag har ju noll koll på vad som är bra eller inte bra. Det är inte som förr i tiden när jag hade sett i stort sett varje film på hela videohyllan.

Nu tänker jag krypa i säng. Imorgon är det måndag - en ny vecka and I'm looking forward to it!

Kommentarer
Postat av: Fanny

jaha.. ikea.. :) ja, jag vet. Ska verkligen ta tag i mitt besök!

2008-09-29 @ 07:35:06
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: ÅM

Verkar inte vara en film för mig...

2008-09-29 @ 12:09:12
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0