Träning och matlagning

Idag var det verkligen superjobbigt att träna och jag vet inte vad det berodde på, men så är det ju med allt - ibland upp och ibland ner.
Instruktören som höll i passet är så himla lik min syster Elin och lyssnar på ungefär samma musik, så jag fick lite flashbacks.

Nu har jag lagat isterbandslåda och nyss ätit. Blev en sen middag, men det tog ett tag att laga maten, fast det var superlätt! Hittade receptet i Icas kokbok och det var himla gott. Det kan jag rekommendera om man gillar isterband, men om man ska tillaga det så ska man nog använda sig av fler potatisar än 8-10. Jag använder 10 stycken, men det räckte inte på långa vägar.

Nu ska jag duscha och sedan invänta pappa. Kul med besök och han kommer med galgar så nu kan jag äntligen få ordning på min klädkammare. Är jag tillräckligt modig kanske ni får se en före och efter-bild...


Kommentarer
Postat av: Elin

En instruktör som är lik mig å typ likadan musik? Tufft. :D

Idag ska jag börja hårdträna! Dags att bli fit. ;)

Kramar!

2008-10-21 @ 13:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0