Tidsfel

Gårkvällen var trevlig och vi var ungefär 10 stycken ypsor som hade slutit upp. Inte så många alltså, men det behövdes inte heller för att ha kul. Det började bra med pizza, cider och vin. Det förstnämnda tillsammans med det sistnämnda är väl kanske ingen jättehit, men det funkade. Sedan spelade vi "Hur fan visste du det?" Mitt lag vann inte... men vi var på god väg.

Sedan blev det lite mer drickande på Orvars och sedan drog vi oss vidare till ÖG som hade 04-släpp. Dock var det bland det tråkigaste släppet jag någonsin vart på så det blev väl "tidig" hemgång eftersom jag vred tillbaka klockan när jag kom hem och insåg att den bara var halv 2. Kvällens plus var att jag träffade Johan på ÖG och jag blev hembjuden till honom på hans födelsedag på tisdag.

Nu ska jag snabbt göra mig i ordning för att dra mig iväg till JB som öppnar kl 10. Där ska jag skriva klart mitt PM, men det är mestadel bara jobbet med att fotnota som är kvar. Sedan ska jag hem, göra seminarium, städa klart här i lägenheten, stryka kläder, träna och laga mat inför veckan. Jag har det jag gör idag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0