Söndagkväll

Träningen i eftermiddag bestod av aerobics som skulle vara på någorlunda nybörjarnivå, men det vill jag inte direkt påstå. Jag hängde knappt med alls, och undra då hur aerobics2 är? Helt galet antar jag! Men det var kul, trots att jag ibland bara stod på stället och inte hängde med till varken höger eller vänster så jag får väl ge det några gånger så kanske man kommer in i det.

Efter träningen åkte jag hem och lagade mat - kryddiga korvar med fruktig bulgur. Jag börjar bli värsta kocken ju och det smakar alltid bra. Mitt i matlagningen ringde min kära mormor och surrade en stund om allt och inget. Alltid lika trevligt! :-)

Jag lyxade till det med efterrätt och bakade en kladdkaka för att fira att jag i stort sett är färdig med mitt PM. Underbart! Resten av kvällen har bestått av plugg och återigen plugg och en pratstund med Malin på telefon. Annars har jag som sagt hängt över lagboken hela kvällen, men nu tänker jag krypa i säng. Hoppas att jag är pigg och rask imorgon för då blir det en morgonpromenad innan EKO-biblioteket öppnar kl 08.30. Imorse vaknade jag klockan 7 och var nästan pigg så jag hoppas det är likadant imorgon med, men säkert är det bara ett önsketänkande.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0