Rosa Bandet

Jag vill tacka Anna, Lovisa, Mamma, Anna, Åsa-Matilda, Emma, Joel, Zahra och Reidar. Tillsammans har vi samlat ihop 1400 kr.

Men än kan ni skänka en slant. Klicka här, som vanligt.

KOM IGEN NU!!

Jag kommer aldrig att förstå att min älskade fina moster Erika gått bort i bröstcancer. Detta inlägg skrev jag för ungefär ett år sedan och jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro att hon en månad senare inte skulle finnas här i livet längre.

Det finns ingenting som kan ändra på det förflutna, men tillsammans kan vi hjälpas åt och förebygga. Så skänk en slant. Av mina cirka 80 läsare är det 9 stycken som har skänkt en slant. 9 stycken..

Enkel matematik för en jurist - ni är 71 kvar och just DU är säkert en av dem.

Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Har så klart hört att du ska hem :) Kommer att bli sååå kul!!

2008-10-28 @ 22:00:56
URL: http://idaform.blogg.se/
Postat av: Fanny

rättelse



Jag har också skänt en slant, via mobilen. Då kommer inte namnet upp.

Kanske är fler som gjort så.



kram

2008-10-28 @ 22:15:09
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Elin

Nu har jag oxå skänkt...

2008-10-29 @ 07:43:40
Postat av: Elin

Fast jag har mer på gång för rosa bandet...

Elin och jag, samt några av Elins vänner, planerar för en sak. Berättar mer när vi kommit längre med planerna... Men förhoppningsvis blir det ganska stort. :)

2008-10-29 @ 07:48:58
Postat av: gina

Jag ska skänka ikväll, prommis =)

2008-10-29 @ 10:08:03
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0