Reunion 2058

Föreningskväll på Norrlands igår och temat var alltså Reunion 2058 och man fick tolka det hur man ville. Jag, Malin och Isabelle var gamla karriärstanter, VD:ar för ett stort företag alltså. Två jurister och en läkare - kan inte bli mer karriärsinriktat. Dock missuppfattade några vår tolkning och trodde vi var sekreterare eller bibliotekarier, men så var ju inte fallet.

I det stora hela var det en kul kväll, men efterfesten på GH:s som spelade skitmusik hade jag kunnat strunta i. Jag gillar inte technoliknande musik som inte går att dansa till. Ge mig lite sjungvänlig musik, tack!

Johanna och Martina (från Dorotea!) på förfest hos Elin


3 äldre, pensionerade karriärskvinnor (jag var för övrigt så dement att jag glömde kavajen hemma)


Som säckiga hösäckar


Fördrink och mingel


Ypsilontjejer - Maja, Nina och Nina.


Jag och Malin


Malin och Rickard (från Sorsele!)


Jag leker


Och Malin likaså


Sedan avslutar jag med en liten gissningslek.
Ser ni vem min bordsherre liknar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0