PM-skrivande

Bloggen funkade inte för mig i morse, men jag verkar inte vara den enda som har haft problem..

Nu sitter jag i varje fall och skriver på mitt (min) PM. Jag behövde inte åka till Sthlm utan det löste sig ändå, dock inte som det var tänkt från början. 

Lunchade med Betty idag och hon skulle fara och träna kl 17 idag. Jag tänkte hänga med tills jag insåg att hon skulle gå på intensiv jympa. Jag tror inte jag grejar intensiv - jag har ju ingen kondis alls! Men hon tyckte jag kunde hänga med ändå för man gör ju så mycket man orkar. Det återstår att se hur jag gör.

Nej, nu måste jag återgå till det här så att jag blir färdig någon gång. Jag får ingen riktig rätsida på det hela, men det ska ju ändå bara punktas upp så att läraren kan se hur vi tänker kring ämnet. Ingen löpande text allstå och det är rätt svårt att få ihop 1-2 sidor med bara punkter.


Tjaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0