Plugga - jovisst

Har haft basgruppsmöte på förmiddagen och lunchade sedan med Malin och Anna på Eko. Jag åt rester sedan fredagen och det smakade lika bra nu som då!

Sedan blev det en sväng på Make Up Store och jag inhandlade en ny foundation och en pensel. Ska svänga förbi där senare i veckan och köpa ett serum som jag också behöver, men det fanns inte inne nu. Därefter blev det en sväng förbi Tehörnan och jag köpte Hjärteblandning - supergott te med söta små röda hjärtan i.

Efter min lilla sväng på stan skulle jag på JB och kopiera lite hade jag tänkt, men självklart hade någon tagit boken jag behöver. Imorgon ska jag hänga på låset kl 9 och slita åt mig boken på en gång. Istället för att sitta där gick jag hem och ska försöka plugga lite här innan jag beger mig till Friskis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0