Lill-lördag

Jag kom hem sen igår efter sexan för klockan stod nog på 02.10 när jag kröp i säng. Studentlivet här i Uppsala är helt galet! Jag hade i alla fall himla kul även om landskapet drog ut på tiden och inte var färdig förrän 22.30 och så himla spännande var det ju inte. Sexan var ju desto bättre!

Skulle egentligen vara på JB från 9 fram till 12 för då har vi föreläsning, men jag tog mig en liten sovmorgon istället. Sitter hemma och pluggar fram till 12, sedan föreläsning och därefter ska jag och en massa tjejer ha seminariefika.

Ikväll blir det träning och sedan ska jag ta det mycket lugnt. Hänga i soffan låter mycket lockande!

Dags att göra sig i ordning och börja plugga lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0