Latmask

Jag var så optimistisk imorse med att jag skulle hinna göra idag, men inte har jag gjort allt. Seminarium, sedan lunch på Stocken och därefter sprang vi en sväng på stan. Hittade en superfin klänning och ett halsband på Gina som jag inte kunde motstå. Det blev inte alls så mycket plugg som jag hade tänkt, men nu får ni ju inte tro att jag inte pluggar något alls - för det gör jag, bara inte så mycket som jag önskar att jag hade gjort.

Jympa klockan 17 och det var det roligaste jympapasset jag någonsin har varit på så framöver kommer jag alltid befinna mig på Friskis i Ekeby kl 17.00 på tisdagar. Sjukt kul! Det är tur att jag inte är så lat med träningen i varje fall!

Nu har jag ätit middag, kikat på Nyheterna och har fixat så att jag har MSN igen! Som jag har längtat!! Nu ska jag hoppa in i duschen för senare ikväll kommer Anna hit och vi ska äta kakor. Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0