Helgen är över

Jag har haft en vit vecka och oj så skönt det har varit - speciellt nu under helgen.

I fredags kom Ida hit och vi såg Idol och sedan filmen "Cleaner". Den var lite seg emellanåt, men gick väl an att se på. Rätt person åkte då ut ur Idol tycker jag!

Igår blev det en tripp på stan, men jag kände mig inte riktigt kry på grund av förkylningen så det blev bara en snabbis. Sedan kom Ida hit på kvällen och vi såg Stjärnor på is. Bra tidsfördriv en lördagkväll om man inte vill vara ute på nationerna och leka.

Idag har jag städat på norrlands och snart kommer Ida hit. Vi ska äta resterna från tacolådan som jag gjorde igår och surra om livet och dess bekymmer. Sedan kommer Anna hit senare ikväll och avlöser Ida. Vi ska dricka te, mysa och förhoppningsvis se Ps. I Love You. Ha en riktig mysig tjejkväll alltså.


Kommentarer
Postat av: Mor

Åh.. äntligen ett livstecken!! Vi trodde att du hade "bortamatch" i helgen.....

Pussokram!

2008-10-05 @ 17:52:33
Postat av: Ida

Nä, men hemmamatch kanske? ;) Förlåt Lina. Din mamma la upp bollen! ;)

2008-10-06 @ 07:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0