Fredagkväll

Jag hade tänkt gå på aerobics på Väderkvarn, men Malin J drog med mig till dans på Ekeby. Ingen av oss hade varit där tidigare och vi tänkte att det skulle vara kul att prova på. Det startade bra och jag hade kul de första 5 minuterna, men sedan blev det lite för mycket skaka rumpa. Efter 20 minuter gav vi upp och gymmade istället. Så det blev inte så mycket träning som jag hade hoppats på. Nästa gång blir det aerobics istället!

Utgång eller inte? Jag vet inte.. Ibland har jag en sådan beslutsångest och det är så jobbigt. Kan inte bara någon bestämma åt mig?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men ack så rätt du har din kloka flicka! :D Gå ut och roa dig vettja!

2008-10-24 @ 20:15:34
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0