Fem gånger fem

Utmanad av Emma.

Fem saker i min frys :
Isbitar, bullar, kaffe, en massa matlådor och lax.

Fem saker i min garderob : (förövrigt har jag ju klädkammare)
Klänningar i mängder, kjolar, min svarta balklänning, underkläder och alldeles för lite galgar.

Fem saker i min väska :
Börs, kalender, nycklar, pennor och ett kollegieblock

Fem saker i min bil : (om jag ens hade en bil, men dessa saker hade jag alltid när jag körde 240:n)
CD-skivor, mynt i mängder, skräp, hästtäcken i bagaget och tomma 50 cl-flaskor.

Fem saker i mitt badrumsskåp :
Parfymer, tandborste, nagellack, hudkräm och för svaga linser (återkommer till det problemet).

Jag utmanar alla att skriva mina läsare att skriva sin egen "fem gånger fem" lista i sin blogg!

Kommentarer
Postat av: Emma

2008-10-08 @ 21:23:54
Postat av: Emma

Skoj att någon nappar på mitt tidsfördriv. :P



Ojsan, var nog lite för snabb i fingrarna. :P

2008-10-08 @ 21:24:36
URL: http://peersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0