En hel dags pluggande

Eftersom Anna hade seminarium kl 8 i morse så hängde jag med till Juridicum och satt där och läste rättsfall tills det var min tur att ha seminarium. Därefter gick jag och Anna till Värmlands och lunchade och sedan har jag läst rättsfall, våndats över mitt PM och varit supertrött. Skulle egentligen ha tränat nu kl 17, men har trampat snett ett antal gånger idag och det gör så fruktansvärt ont i fötterna så jag skippade det. Hoppas att jag kan träna imorgon bara, annars blir det så långt tills nästa gång.

Har lånat första säsongen av Desperate Housewives av Anna så nu blir det maraton. Igår såg vi två avsnitt och det lär säkerligen blir något avsnitt ikväll också när jag inte skriver PM eller ser på Rosa Bandet-galan.

Ska ordna mig lite mat och sedan ta tag i detta pluggandet så kanske klumpen i magen försvinner en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0