Ändrade planer

Det blev träning kl 16 istället på Ekeby så nu sitter jag här och har både tränat och ätit middag. Ska städa undan här och duscha för jag får sovsällskap i natt av Anna. Hon kom med tåget från Jönköping och har så klart glömt nycklarna kvar där. Men mysigt för mig med sällskap och sedan hinner vi ju ses ordentligt innan jag åker hem :-)

Har ont i mina fötter efter träningen och jag tror det beror på de nya skorna. Att vinkla fötterna i sidled både utåt och inåt gör så fruktansvärt ont att jag ryser i hela kroppen. Aj, aj. Imorgon blir det träning i mina gamla, trista skor för att vara rädd om fötterna.

Nä, dags att städa för det blev inte så mycket städning igår som jag hade tänkt för all tid gick åt till pluggningen istället. Sedan ska jag läsa en massa rättsfall tills Anna kommer tillbaka efter sitt basgruppsmöte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0