Ändrade planer

Det blev inget seminariefika utan vi tar seminariebrunch på söndag istället. Så jag åkte hem, ordnade lite ärenden, surrade i telefonen med bästa Mejan och drog mig sedan bort till gymmet på jympa kl 16. Jag har tidigare cyklat en liten omväg ut till Ekeby, men i måndags visade Frida mig en annan väg så nu går det säkert ett par minuter fortare. Det är i alla fall skönt att det är nerförs hela vägen hem..

Har just ätit middag och ska hoppa in i duschen. Efter duschen ska jag baka bröd och sedan kommer Anna hit någon gång ikväll. Vi ska dricka te såklart och mysa. Det är ju premiär för Bonde söker fru ikväll så det ska vi nog kika på. Känns som om det kommer bli en lugn onsdagkväll i kontrast med gårkvällen. Skulle behöva renskriva lite anteckningar också, så jag får se om jag hinner göra det innan hon kommer hit.

Nä, duschen väntar.

Kommentarer
Postat av: Anna

du vi tänkte åka på torsdagmorgonen vid allhelgona, kommer inte på datumet..=) kan du åka med då? kram

2008-10-08 @ 22:29:50
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0