21 oktober

Jag vet en söt, underbar och go tjej som fyller 10 år idag. Stora tjejen! Min lilla älsklingsfavorit.. ♥

Har suttit på JB och pluggat idag och ibland blir jag inte klok på juridiken, men det är bara att gräva sig djupare och djupare i alla mysterium så kanske man ser ljuset någon dag. Tentan är i varje fall flyttad till den 17:e dec istället för den 18:e...

Inget vinnarpris till pappa idag, trist.. Men han har ju vunnit ändå!

Nu ska jag cykla iväg till Björnen och Svanen och låna en klänning som jag ska ha på mig på klassfesten ikväll. Temat är mellanstadiedisco. Klick, klick, klick kommer det säga med kameran! Vi i min superba basgrupp ska träffas här hemma hos mig och "förkröka" som det heter på stockholmska och sedan dras oss vidare till Jontes där det väntas tacos.


Kommentarer
Postat av: Björnen

Jag gillar våra smeknamn stark! :)

2008-10-21 @ 18:08:04
Postat av: Fanny

Björnen och Lina, har ni bestämt ngt om helgen?

Måste ju planera lite isåfall! :)

2008-10-21 @ 21:37:13
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0