Uppe med tuppen

Även fast jag sover som en kratta om nätterna ska jag inte klaga för 7.15 slog jag upp ögonen och var pigg. Det har nog inte hänt sedan 2003 kanske. Jag låg kvar i sängen en stund och önskade att jag kunde starta TV:n som hänger på väggen som en dyr prydnad. Eller den startar ju, för jag har ju faktiskt stoppat in strömkabeln, men någon tjusig bild får jag som sagt var inte fram.

Dagen ser ut som alla andra tisdagar. Seminarium mellan 10-12 och sedan plugg på JB. Ska be Anna följa med mig ut på stan och bland annat besöka Synsam. Synen kommer inte förbättras, så varför dra ut på det?

Kvällen ser inte ut som alla andra tisdagar. Kl 17 är det mitt favoritpass på Ekeby så där ska jag infinna mig. Vad som händer sedan är min egna lilla hemlighet... Eller ja, nästan i varje fall :-)


Kommentarer
Postat av: ida b

jag vet också. :P å sen vet ju en till också. ;)

2008-11-11 @ 09:55:49
Postat av: Mor

ler Lycka till gumman!

2008-11-11 @ 10:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0