Trist, men ändå trevligt

Suck, ingen träning idag heller. Trist! Jag hann inte med det helt enkelt utan har en massa annat som kommer före i prioritering helt enkelt. Jag antar att det inte blir lika mycket träning nu när tentan närmar sig med stormsteg och jag ska tentaplugga för vilda livet. Det är sjukt jobbigt med höga mål på sig själv!

Jag blev inte totalsågad på mitt PM. Alla gillade det och det känns skönt, även fast ingen av dem ska rätta det. Bara lite finslip så ordnar det sig nog. Härligt! Något att glädja sig åt i det dystra vädret som är ute. Den fina snön tinar bort och bildas till is och vatten. Nu är Uppsala som en sjö och att traska hem från JB var ingen vidare hit. 

Men något som verkligen lyser upp i vintermörkret är att Johanna snart ska dyka upp i hennes blivande hemstad. Snart blir jag ju inte ensam juristtudent från Storuman som sliter håret på grund av lagboken, utan nästa höst är vi två. Jag blir ju dock färdig ett år tidigare ;-)

Dags att dra en runda med dammsugaren innan jag ska klä på mig och traska mot stationen.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vad härligt att du får besök av Johanna, vad mycke kul ni kommer att tjattra om.

Ha det så skönt i grådiset ..hihi

Hälsa

Kramisar pappsen

2008-11-27 @ 23:49:06
Postat av: Pappsen

Jo, vad tycker du om din nya dataväska??!!! är den OK??

Ha så kul

Pappsen

2008-11-27 @ 23:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0