Trevligt

Jag hade hur trevligt ikväll som helst! Bättre kan jag inte beskriva det och mer behöver jag inte säga heller. Inte här, inför alla mina läsare. Detta är bara få förunnat faktiskt och de som behöver veta vet att jag hade det trevligt och varför.

Jag är trött och sängen ser väldigt inbjudande ut. Morgondagens ljus är lunch med Ida, annars bjuder den inte på så mycket mer spännande. Inte som idag direkt. Eller det ska bli spännande att se hur mycket min syn har försämrats. Jag tippar på -4,0. Det låter illa, snart ser jag ingenting. Jag förlitar mig helt på mina linser/glasögon här i livet nu mer.

Nä, nu svammlar jag bara. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hejsan, vad kul att du hade trevligt ikväll, mysigt.

Ett stort TACK med många pappsenkramar för den fina farsdagsblomman från dig o Fanny, så så vackert.

Ha det bra

Kram pappsen

2008-11-11 @ 23:30:04
Postat av: Maria

Å shit, jag som tyckte dina glasögon var starka tidigare, blir yr i bollen bara av att tänka på det... Får testa till jul igen, å se om jag står på bena ;)

2008-11-12 @ 19:38:55
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0