Toppendag!

På eftermiddagen så åkte jag upp till Mejan och fick mig en tekopp och vi hann med att surra lite. Jag fick mig en visning av lägenheten som är superfin!

Därefter bar det iväg till hockeyn, för där skulle Jennie och co vara, men de hade åkt därifrån. Träffade däremot StAnnapanna och vi såg hockey och surrade.

Hem efter hockeyn var slut och käkade mat och sedan for vi och tände ljus på farfars, gammelmorfar och gammelmormors grav. Tände även ett ljus i minneslunden för allra finaste Erika. Det var dock svinkallt på kyrkogården så vi blev inte där så länge men det var verkligen superfint och mysigt där!

Sedan åkte jag upp till Storuman en sväng och sa hej då till Jennie. Jag hade en stor klump i magen och grät en skvätt till och med. Sedan åkte jag upp till Ida och blev bjuden på supergod blåbärspaj, men allt bara tjocknade sig i halsen på mig bara för att den där klumpen i magen växte sig större och större. Usch så trist att man måste känna det så här. Vi drog i varje fall en ragg och såg bland annat brandkåren rycka ut. Skjutsade hem henne och sedan åkte jag till Peter och träffade han och Larssan. Vi pratade en massa om både det ena och det andra och nu är jag uppdaterad på det mesta känns det som. Peter är så himla bra för han kan man verkligen prata med utan några krusiduller och vi har mestadels samma tankar och åsikter.

Jag vill inte åka "hem" imorgon, men jag citerar Carl som var i samma nollningsgrupp som mig.

"vi är lediga 3 veckor över jul, och tre månader över sommaren. sen kan du åka upp minst en eller 2 gånger per termin också. så i slutändan är du hemma 4 månader om år :):) det är ju en en tredjedel av året!"

Godnatt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0