PM-skrivning

Sitter här på JB och knåpar på mitt PM. Jag gör sakta, men säkert små framsteg. Jag och Betty var och inhandlade lite naturgodis och clementiner efter lunchen så nu har jag förfriskningar tills jag ska gå hem kring 16. Kl 17.30 hakar jag på henne på ett intensivpass på Väderkvarn och sedan ska vi tillbringa kvällen hemma hos mig framför Idol och bara mysa tillsammans. Jag hoppas att Anna joinar oss också. Det skulle vara underbart!

Imorgon ska vi ha renskrivar-stuga tillsammans. Jag tror jag har 5 seminarium som jag fortfarande inte har renskrivit och det lär ta sin lilla tid, men imorgon då är det alltså dags! Hur dumt det är låter så ser jag faktiskt framemot det.

Nä, nu ska jag återgå till mitt PM-skrivande. Om en vecka ska/vill jag vara klar...


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lycka till och ha en underbart skön HELG

Många kramar

pappsen

2008-11-21 @ 20:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0