Seg söndag

Gårkvällen tar ut sin rätt idag. Jag har inte gjort något ansträngande alls på hela dagen. Sett TV, surfat runt, varit på IKEA och Rusta en sväng med Ida. Nu har jag lite julpynt, men jag vill ha mera, mera, mera.

Jag har inte städat upp här och det ser ut som crap i lägenheten efter igår. Men jag orkar inte. Det får bli en annan dag för nu intar jag soffan resten av kvällen. Att det står tomma glasflaskor överallt rör mig inte. Inte nu. Idag är dagen efter igår och som sagt - det tar ut sin rätt.

Pizza till middag. Den satt väldigt fint ska ni veta.


Kommentarer
Postat av: Ida B

Fy faaaaaaaaan vad jag hatar måndagar, ta mig tillbaka till lördag!

2008-11-17 @ 09:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0