Morgonpigg

Har varit vaken sedan innan 7 och klockan hade inte ens ringt. Jag skojar inte när jag säger att det är något "fel" när jag vaknar före väckarklockan. Jag brukar ställa alla 5 alarm, men ändå knappt orka ta mig ur sängen och nu behöver jag dem inte ens. Det är hur skönt som helst och jag hoppas det fortsätter. Jag önskar dock att jag fick sova hela natten i sträck utan att behöva vakna ett antal gånger mellan klockan 3-5 och ligga och vänta på att det ska bli morgon.

Nu på morgonen ska jag göra färdigt seminariet. Har basgruppsmöte med nya basgruppen i eftermiddag. Sedan blir det optikern och en tripp till Kontaktdagen på slottet. Jag och Ida ska förhoppningsvis luncha och sedan har jag basgruppsmöte kl 13. Därefter har jag inga fler planer men jag kan gissa på att det inte blir många knop.

Det är lill-lördag idag och imorgon är det min favoritdag. Snart helg och det ser jag framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0