Underbara fredag

Det spelar ingen roll vad man än gör på en fredag och hur tråkigt det än är, för fredag är ändå alltid fredag. Jag och Anna lunchade idag. Skönt med lite egentid tillsammans för det var ett tag sedan. Vi ses i varje fall nästan varje dag och det är jag glad för.

Har nyss kommit hem från dagens träningspass. Jag hade mina nya skor och det gjorde inte alls ont i fötterna. Underbart!

Min väska gick sönder häromdagen och egentligen är jag väl inte förvånad eftersom lagboken väger så pass mycket. Tur i oturen var dock att det bara lossnat några skruvar så jag ska se om jag lyckas laga den ändå. Annars får jag köpa en ny väska eftersom det går inte att den på det viset som den är nu. Nu har jag bara ett handtag och det är inte det mest optimala.

Ikväll blir det inget Idol-tittande för jag ska gå på bio.

Ha en bra fredagkväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du me, ha det bra

Kramisar

2008-11-14 @ 23:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0