Middag hos Anna

Eftersom jag, Malin och Isabelle hjälpte Anna att flytta i måndags så skulle hon bjuda oss på middag ikväll. Samtidigt firar vi att övningstentan är över!

Middagen är kl halv 8 så jag ska väl pallra mig iväg snart. Hon ville inte avslöja vad hon ska laga, men jag tror det blir något gott. Jag gissade på palt, men det var fel. Pappa, kan inte du skicka ner ett paket raspeballer till mig så kan vi ha paltfest här nere... Jag hade ju tänkte köpa när jag var hemma, men jag glömde totalt bort det som en massa annat. Det står tydligen en kolaburk hemma hos Ludvigssons som jag totalt glömt bort att jag skulle köpa. Så går det när minnet är kort, men jag skyller på att det var en hektisk weekend.

Dags att cykla bort till studenvägen. Efter middagen ska jag hem och se DH. Hann se ett avsnitt nu i eftermiddag och det är ju så himla spännande så jag vill bara se mer, mer och mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0