Let it snow

Vilken härlig syn det var i morse när jag drog upp persiennerna. SNÖ I MASSOR! Så mysigt! Man kan alltid hoppas på att det ligger kvar, men det är ju bara en önskedröm.


Utsikten från min balkong

Var och tränade på förmiddagen och sedan gick jag till Eko och satte mig för att renskriva seminarier. Nu har jag bara två och en halvt kvar och dem renskriver jag imorgon.

Egentligen skulle jag på Norrlands ikväll på fest, men jag orkar inte. Det blir lugn kväll med bowling med ett gäng kring åtta och sedan ska jag gotta i mig chips och dipp och hyra en film hade jag tänkt. Ikväll ska jag ha Lina-tid!

Egentligen skulle jag kunna skippa bowlingen också för jag känner faktiskt för en gångs skull för att vara helt ensam ikväll, men jag kan offra en timma med tjejerna. Det bli säkert kul!

Kommentarer
Postat av: Ida B

jag är stolt över dig. HA din Lina tid nu. :)

2008-11-22 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0