Julklappsdag

Seminarium på förmiddagen, sedan lunch och därefter plugg fram till efter 15. Då ringde Ida och vi tog en sväng på stan och handlade klappar. Vid närmare eftertanke ska jag nog inte säga var vi handlade annat än att vi handlade på stan ;-)

Jag köpte även två par gardiner på Hemtex för halva priset. Dum som jag var så köpte jag röda enfärgade sjukt dyra gardiner också, men det var ett riktigt impulsköp så de ska jag lämna tillbaka imorgon och köpa likadana på typ Rusta istället. Det får bli på söndag för då ska jag få besök av Elin, mamma och Reidar! Gissa om jag längtar? Nu var det länge sedan vi sågs.. 

Och vem tror ni kommer hit på torsdagkväll? JO, MIN JOHANNA! Hon kommer hit på kvällen, åker till till Sthlm på fredag över dagen och lämnar mig åt mitt PM-öde, sedan återkommer hon på eftermiddag och då blir det utgång! KUL!

Så min helg är fylld med massa godsaker. Som ett enda stort påskägg. Att PM-inlämningen hägrar på måndag innebär allstå att jag får lägga på ett kol eftersom jag bara har godsaker att göra i helgen och inte kommer ha tid till att plugga då.
Middag nu och sedan har jag hur mycket som helst jag ska göra ikväll. Städa, julpynta, promenad med Ida, renskriva seminarium, plugga inför nästa seminarium etc... Jag vill hinna med ALLT nu.

Dags att sätta igång.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Såg du några tokar med paraplyer idag ;o)

2008-11-25 @ 21:15:38
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0