Hela dagen lång

Åh, vad det är mysigt med snö ute! Igår kväll vräkte det ner ännu mer och nu är det ännu finare.

Idag ska jag träna kl 11.30 och sedan hem, äta, duscha och göra mig i ordning inför stan. På stan ska jag handla julpynt utan dess like. Kulor, band, tomtar, ljusstake, gardiner etc. Så mysigt! Jag skulle ha börjat köpa julklappar också, men jag vet inte riktigt vad någon önskar sig? Tips mina kära?

I eftermiddag ska jag laga mat inför veckan och renskriva seminarier. Därefter ska jag städa och vika tvätt. Jag har det jag gör alltså, men det är så fruktansvärt kul med sådana här dagar som är planerade nästintill i minsta detalj för då vet jag vad jag gör. Sedan får jag så mycket gjort också och då känns det så himla skönt när man äntligen är färdig.

Luftslottet eller Da Vinci-koden ikväll. Wallander - Da Vinci, Da Vinci - Wallander. Återstår att se ikväll, men Luftslottet har jag ju faktiskt inte sett så det blir nog den i slutändan.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Vad fint då med snö före advent,det lyser upp liksom... mysigt. Vi har det likadant, en härligt gnistrande förmiddag med lite kyla och sköna varma solstrålar som tittar in.

Ha en skön och härlig dag i din lya.

Björnkramisar från pappsen

2008-11-23 @ 12:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0