Härliga helg!

Igår när jag la mig i sängen så tänkte jag att jag skulle sova ända tills jag vaknade.. Vem tror ni slår upp sina gröna kl 08.30? Jo, jag. Jag vände och vred mig i sängen tills jag slutligen lyckades somna om och vaknade igen 11.30. Hur skönt som helst!

Har inte gjort så mycket än idag. Sett lite DH och grejat med tvätten. Ska försöka öppna böckerna snart och göra några knop på seminarie 13.

Ikväll blev det som sagt ingen fest med Ida, men det blir tjejkväll istället med Carro, Carro och Sofie och ev några fler. Vi ska gå på någon nation och äta och bara ta det lugnt tillsammans. Mysigt..

Ha en bra helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tack detsamma

kramisar pappsen

2008-11-08 @ 13:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0