Good girl?

Idag kan jag nästan skryta med att jag har varit duktig. Pluggat konstant till 16, sedan hem och laga mat och sedan blev det träning på Väderkvarn. Jag gillade inte passet för jag var knappt jobbigt och jag fick upp flåset först på sista låten, men jag får väl tänka positivt - jag har ju ändå rört på mig.

Nu ska jag ta och städa undan här efter helgen. Sedan har jag resten av kvällen helt fri. Ensam.

Måste ringa ComHem igen för nu har jag ju tydligen inte Uppsalas lokala nyheter utan helt plötsligt Stockholms. Det går ju faktiskt inte för sig för på onsdag sänder Ida och jag kan sitta och kika på varenda sändning utan att bli uttråkad. Som jag sa, det är en fröjd att se henne! Jag vet att jag inte är ensam om att tycka det ;-)

Nä, dags att ta tag i det här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0