Good day

Som ni kanske redan vet så gillar jag torsdagar eftersom det är fredag imorgon. Ska iväg på basgruppsmöte strax efter tio eftersom vi inte hann färdigt med det vi skulle göra igår. Det var myckte trevligare att surra istället. Det är föreläsning mellan 12-14 och sedan ska jag gå hem och plugga.

Ikväll ska jag och Ida ska ses. Vi har inte setts sedan förra veckan och jag måste ju berätta om alla godbitar från helgen ;-)

Det är så himla kallt på badrumsgolvet på morgonen, men jag har ju golvvärme. Idag ska jag komma ihåg att stänga av den så slipper jag komma hem i eftermiddag och inse att det är himla varmt och skönt på toagolvet, som jag gjorde igår, men jag lägger ju hellre mina pengar på annat än elräkningen. Så går det när man är tankspridd..

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0