Gästbloggare

Denna gång är det Ida Björnstad som gästbloggar.  


Hej Linas alla läsare!

Hoppas ni har det bra. Jag ville bara säga att vi är på väg till krogen nu. Det blir BJ:s ikväll. Jag ska samtidigt säga att jag som gästbloggare snart ska skaffa mig en egen blogg då jag ska åka till USA efter jul. En liten marknadsföring här på Linas blogg. Lina är på G ikväll och jag me. Vi lyssnar på Lady Gaga för tillfället annars är det Rihanna som har strömmat ut ur högtalarna.

Nä, nu har jag inte så mycket att säga förutom att jag och Lina längtar lite smått hem till Storuman. Jag antar att de flesta läsarna är därifrån så.

Hare gött alla!

Nästa gång kommer en kille att gästblogga. Vem det är.... Det får ni se dååååå..... :P

Puss å hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0