Friday night

Det blev ingen träning ikväll utan jag och Betty bestämde oss för att laga tacos istället. Supergott och vi åt tills magarna nästan sprack. Vem vill bli miljonär och Idol-tittande där fel person åkte ut för jag tyckte Johan skulle ha åkt, men så går det när små tonårstjejer spenderar hela sin månadspeng på att rösta på en slags fantasikärlek. Tragiskt, otroligt tragiskt. Men jag var själv likadan. Darin var ju min favorit när han var med i Idol och nog skickade jag ett antal sms för hans skull. Haha...

Sedan såg vi "Ryktet Går". Inte världens bästa film kanske, men vi fick oss ett och annat skratt emellanåt. Helt okej tidsfördriv alltså...

Sängen hägrar nu och jag hoppas jag får somna i vettig tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0