Friday night

Jag och Johanna poppar högt som vanligt. Just nu strömmar Stronger ut ur högtalarna och vi dricker Systembolagets alla nya julcidrar. Nya Xider Winter smakar inge vidare och vad glittrat egentligen är vill jag inte veta. Som han i kassan sa när han såg att jag köpte dem:
- Ska du VERKLIGEN dricka de där?
- Yes, sa jag med ett stort flin på läpparna. Nu så här i efterhand skulle jag ha avstått när han väl frågade. Det ser bara mysko ut.

I testet återstår Hannas Mistelkiss och Rekordelig Julcider. Vi återkommer med resultat. Är de goda ska jag dricka dem imorgon på Betty, Sara och Lindas julfest. Återkommer mer om den imorgon.

BJ hägrar ikväll! Det kommer hur kul som helst! Det kan aldrig gå fel när vi är ute, så är det bara.

FEST! Nu alltså...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0