En helg i Storuman

Torsdag dag -  Norr om Sundsvall. Äntligen på väg hem.



Vi tre fular oss i bilen.


Fredag dag på besök hos ÅM och min nya favorit Pontus






Friday night i bilen i väntan på tjejerna.


Mina fina tjejer på middag på Piccolo

                   



Nu började det taggas till inför kvällen hemma hos Jennie! 









Jag och min fina vän. Tänk att vi inte setts på ca 1,5 år men ändå är allt som vanligt igen när vi ses. ♥



Ett kort på ett kort. Dom är ju så förbaskat söta tillsammans!



Någonstans efter denna bild gick vi ner till hotellet och rockade loss. Den enda som inte fastnade på bild var nog Ida. Tyvärr, nu är hon ju en snygg brunett! Gina fastnade på en bild tillsammans med mig, men så roligt ska ni inte få ha det.

Sista dagen. En bild på utsikten från köket i vårt fina hus.



Härligt med lite hemmakänsla!!


Kommentarer
Postat av: ÅM

Vilken söt bebis jag har ;o)

2008-11-05 @ 18:00:15
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0