Disciplin, var är du?

Det är farligt att ha med sig datorn till skolan, för det är lätt att man börjar kika på annat än dokumentet som ligger på Word med namn PM. Jag läser hellre bloggar och liknande och bloggar ju gärna själv.

Lunch med Ida inne i stan och sedan blev det en snabbvisit på några affärer. Jag lyckades avverka 3 julklappar till så nu har jag inte många kvar. Skönt att snart ha det ur världen så jag, när tentapluggandet börjar infinna sig, enbart kan fokusera på det och inte behöva vara ute på stan och leta julklappar i vild förtvivlan tillsammans med alla andra galna Uppsalabor.

Nu ska jag lägga på ett kol och skriva färdigt mitt PM. Det skulle vara underbart om jag hann färdig på den lilla stunden jag ska sitta kvar här, för då kan jag stryka det ur världen och fokusera på annat istället. Men det är ju så lätt att man gör annat istället som sagt. Internet är farligt, speciellt när man ska försöka vara duktig student!

Jag önskar mig disciplin i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0