Desperate

Har legat i soffen och sett en massa avsnitt av Desperate Housewives. Det är så jävla bra!

Snart kommer Jennie och hälsar på och jag längtar som en tok! Inget är riktigt hundra bestämt ännu, men bestämt är i varje fall att hon kommer, frågan är bara när... Vi har till och med hunnit prata med varann 2 gånger idag och det är inte varje dag vi gör det.
Hon gjorde mig glad, speciellt med en sak som hon hört efter helgen. Den känslan är ömsesidig! It makes me very happy... ♥

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen om läsa en stund. Imorgon ska jag upp innan 7 för jag har föreläsning kl 8.15 och ska plugga hela dagen inför övningstentan på onsdag.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0