Clean

Har städat i eftermiddag och jag älskar att ha lägenheten nästintill skinande blank. Nu är det fint här igen. Inte för att det var stökigt innan, men jag har nog personlighetsförändrats för nu klarar jag inte av att ha lite oordning på bänken eller på soffbordet eller någon annanstans. Det ska vara rent och överskådligt.

Sån var jag inte när jag bodde hemma. Då kunde jag leva i ett bombnedslag utan att ens röra en min. Idag skulle jag inte klara av det. Jag blir mer och mer lik Bree i DH. Jag ser det enbart som positivt.

Nu ska jag krypa upp i soffan och låta mig erövras av euforin som lekt i min kropp hela dagen.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Jag vill också ha den känslan som du har i kroppen, det var ju 13 år sedan sist.. Fast jag är väldigt nöjd med mitt val =))

2008-11-12 @ 21:11:44
URL: http://ronnvik.blogspot.com
Postat av: Ida

Då känner vi likadant, jag har blivit lite av en pedant sedan jag flyttade :)

2008-11-12 @ 21:37:53
URL: http://idaroennholm.blogg.se/
Postat av: Pappsen

Helt fantastiskt underbart att höra, det tar sig härligt ;)

Kramisar pappsen

2008-11-13 @ 00:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0